Web Content Viewer
ActionsРезултати от измерване на удовлетвореността на потребителите
Измерването на удовлетвореността на потребителите на административни услуги се ръководи от следните цели:
• Подобряване достъпа до административните услуги и повишаване качеството им;
• Улесняване гражданите и юридическите лица при получаването на информация за видовете административни услуги, за необходимите заявления по образец и регламентираните срокове;
• Предоставяне на заинтересованите лица професионална консултация за задължителния набор от документи, които осигуряват изпълнението на всяка административна услуга;
• Събиране на конкретни предложения от потребителите на услуги за административното обслужване с цел повишаване на удовлетвореността.
• Надеждна обратна връзка от клиента и извличане на поука от направените коментари;
• Повишаване качеството на крайния продукт при различните административни услуги;
• Извършване, измерване и публикуване оценките за удовлетвореност на потребителите.
За да отговори на нуждите и очакванията на потребителите и за подобряване на административното обслужване, РЗИ-Разград изследва и оповестява тяхната удовлетвореност от предоставените услуги. Проучването и измерването на удовлетвореността на потребителите се извършва два пъти годишно. В резултат на получената и анализирана информация от обратната връзка и от измерването на удовлетвореността се предприемат действия за подобряване на административното обслужване.
Настоящото проучване е насочено към всички потребители на услуги в РЗИ- Разград и е на доброволен принцип за участие. Целта на изследването е установяване на:
1. Нивото на удовлетвореност на гражданите във връзка с получаване на информация от инспекцията.
2. Нивото на удовлетвореност на гражданите от сроковете на издаване на съответните документи.
3. Нивото на удовлетвореност от отношението на служителите на РЗИ-Разград.
Главната цел на проучването и измерването на удовлетвореността е повишаване качеството на административното обслужване извършвано от РЗИ – Разград.